Välkommen

UG 11
fredag 9 september 2011 , 23:16

Har varit i Izola på UG nu förta veckan i september. Det var helt fantastiskt, helt klart en av de bästa veckorna i mitt liv. Träffat massor med super häliga människor, från 13 olika länder, deltagit i olika program, party varje kväll och därimellan chillat på beachen :D Känns så fel att skriva om det, för det blir bara fel...
Nu efter att jag kommit hem har jag varit helt förstörd, saknar alla, och stämningen, så sjukt mycket. Tänkte ladda upp lite bilder från UG :)

Vacker solnedgång :)

En kväll var vi på utflykt till Piran...

...och Portoroz

Finnish deligation, enda bilden jag hade på oss alla :3

Food exchange


En liten hälsning av några Finland galna slovener ;)

Konstig manet


Ett armband jag köpte där, gav det till min syster sen :)

Mitt rum var där den röda handuken hänger ut.
Vill inte ladda upp bilder på en massa folk då jag inte vet om de vill vara med här. Så är det ju inte precis "vardag" heller, men det här inlägget hamnar i den kaegorin iallafall.

"One time in Slovenia i met so much wonderful people, that I miss them alot!" //: Thomas

För er som undrar kan ja ju berätta att pappa tagit hand om hästarna medan jag varit bort och denhär veckan har gått åt att försöka komma tillbaka till rutinerna så har inte gjort något utöver det nödvändiga med hästarna. Men idag var jag faktist på en barbacka skogstur med Leroy - mysigt!

Etiketter: ,



3 kommentarer:

Anonymous Elin

Hej! Vill ni göra ett bildlänkbyte/vanligt länkbyte med mig?:D

10 september 2011 kl. 11:00

 
Anonymous Elin

Hej! Vi skulle ju göra ett länkbyte, och här hittar ni min bild! (har eran, fixar det nu!)

http://slowmotionphoto.blogg.se/2011/september/glom-inte.html#comment

10 september 2011 kl. 12:29

 
Anonymous Thomas

haha, Jeg elsker dere <33

hilsen fra Thomas

9 oktober 2011 kl. 00:39

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg