Välkommen

Reality feels different
torsdag 8 september 2011 , 20:19

Jag har varit med om en av mitt livs bästa veckor. UG Slovenia 2011. Det är också därför som jag inte har bloggat alls på evigheter! Hästarna har vilat och efter att jag kom hem har jag vilat. Idag tog jag dock itu med saker och ting igen, så nu ska väl ridningen komma igång så småningom på nytt.

Dagens blev en halvtimmes uteritt på Romek, som uppförde sig alldeles förträffligt bra. Bockade exakt noll gånger! Lite stolt och glad är man ju.
Med Räppar drog jag ut på en lite längre tur, med lite övergångar och sånt men mest bara slappa. Han var ganska trippig och tittig och hade inte tid att koncentrera sig, men vad gör väl det.

Etiketter: , , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg