Välkommen

Provperiod slut! :D
torsdag 22 september 2011 , 17:13

Äntligen är provperioden slut, för denhär gången! Sköööönt! :D Nu kommer jag kanske ha lite mer tid att ägna åt bloggen, dessutom har jag inte så mycket på gång just nu heller. Förra hälgen spenderade jag nämligen i Oslo och Skedsmo - Akershus. Var på instruktör kur för rollspelet "På flukt" (På flykt) och sen fick vi 16 finlandsvenskar vara med på ett rollspel. Vi hade riktigt kul, ser så fram imot nästa gång och hoppas att jag får komma till Norge nån fler gång för att vara med. Så fick jag ju förståss nya vänner! :)

Tunteista valtavin on ikävä. Se pysäyttää ajatukset, pistää miettimään ja itkemään. Sen voi tuntea vain jos oikeasti välittää.

Har inte haft nån extra tid alls åt hästarna, eller något annat. Men nu blir det andra bullar, idag ännu måste jag ägna dagen åt att läsa ut en bok för morgondagens bokdiskussion.

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg