Välkommen

Vi lever fortfarande!
onsdag 24 augusti 2011 , 09:09

Lite uppdatering från mig och Leroy:

Har idag varit på morgonridtur i skogen, tappade nästan bort mig i den täta dimman, men som tur hittar Leroy alltid hem ifall att jag verkligen inte skulle hitta tillbaka. Var också förra onsdagen på morgonridtur. Skolan börjar först 10.45 på onsdagar, så jag hinner rida före skolan.

Igår var vi till stallet dit Leroy ska flytta snart, och pratade med stallägaren lite till. Vi var där i vårast och tittade också. Men igår pratade vi lite mer detaljer. Stallet håller på att byggas ännu, det är nog helt bofärdigt, men stallägaren ville få gjort några saker där ännu förrän hästarna flyttar in. Måste bara säga att det där stallet är helt fantastiskt! Tror nog att jag och Leroy kommer att trivas där!

I måndags skulle jag och rida, men hann bara få sadlat Leroy så börjar det störtregna, brukar nog rida fastän det regnar lite, men då öste det verkligen ner. Men han ju förståss bara sadla av, tårka utrustningen och ge hästarna hö, så lättade regnet rejält... -.- Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig.

Allt bra med Albert också :)

Gissa vad? Jag har fortfarande bildbrist och det får ni leva med :P Ska åtgärda det så fort jag har tid och det är passligt väder och ljus :)

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg