Välkommen

Nya ridskor
lördag 13 augusti 2011 , 18:23

Har äntligen köpt nya ridskor idag :D Prövade sex eller sju par skor förrän jag fastnade för Mountain Horse Peak protector, super bekväma, lätta jodphurs med stålhettea. Tyckte om varje par jag prövat, men skorna blev bara bättre och bättre för varje par jag prövade. Förrän jag bestämde mig så prövade jag alla par men då kändest de första paren inte alls bra efter att jag prövat något ättre :P
Har nu två vintrar ridit i nå mammas gammla vanliga vinterkängor, varma har de varit men inte så stadiga och på sommaren har jag ridit i vanliga stövlar och ett par gamla ridskor jag fått av min kusin. Mina ridstövlar som jag hade före det gick sönder  höstas :( Men hade haft dem sen -08 och inte skött om dem alls, så på tanke på det har de hållit länge! Hade sådanna ridstövlar som Hanna har nu.

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg