Välkommen

Morsan på hästryggen
lördag 27 augusti 2011 , 19:49

Dagens motion av hästarna blev alldeles speciell. Jag fick övertalat min mamma att komma med ut och rida med mig! Så blev det alltså, morsan på Räppar och jag på Romek. Det gick riktigt bra, Romek bockade inte en enda gång utan gick snällt och Räppar uppförde sig finemang som vanligt. Hästarna verkade tycka att det var kul att få komma ut tillsammans.

Har ju tänkt börja sätta igång Romek från grunden, börja med att skritt ordentligt och bygga muskler i lugn fart. Hittills har jag mest "testat" på om han går att rida, men nu är det dags att börja planera mer långsiktigt eftersom svaret verkar vara: ja, frisk häst har jag.

Etiketter: , , ,



1 kommentarer:

Anonymous Malin

Super snygg header!

4 september 2011 kl. 11:52

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg