Välkommen

Ridning i julihettan
onsdag 6 juli 2011 , 19:06

     Räppar och jag slarvade oss ut på en mysig promenad i julihettan idag. Det var så varmt att vi tog det lugnt, med rask, energisk skritt och små bitar trav och galopp ibland. Vi red i skog, på asfalt, grusväg och sandväg så en hel del omväxling blev det på vår drygt 11 km långa länk. Riktigt mysigt, och Räppar uppförde sig bra! Har börjat gå så mycket bättre med mopeder och sånt också, jag har liksom bara bestämt mig för att min häst inte är rädd för dem längre.
    Tillbaka från ridturen fick jag för första gången duscha Räppar med vattenslangen! Han brukar alltid hoppa runt när man drar fram den men idag var hela hästen helt genomsvettig så det behövdes verkligen. 


Etiketter: , ,



2 kommentarer:

Anonymous mikaela:)

fin blogg :D! , vad ska du hitta på idag ? :D

7 juli 2011 kl. 11:31

 
Anonymous Lärdom

Söt bild! :)

12 juli 2011 kl. 19:15

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg