Välkommen

Lera och damm och dressyr i skogen
fredag 3 juni 2011 , 17:36

Idag har jag varit duktig och borstat av två leriga grisar (hästar). Otacksamt nog rullade sig båda fem sekunder efter att de fick komma ut i hagen igen, men det ignorerar jag och fokuserar istället på att de faktiskt var rena idag.

Räppar och jag lunkade ut på en ridtur också. Blev en väldigt varierande sådan, vi gick genom vatten, skog, på grusväg och asfalt och så red vi lite dressyr också. Det finns en sandplätt mitt ute i skogen som är lite liten och lite för mjuk men den funkar. Övade mest tempoväxlingar. Roligt var det, vi var riktigt samspelta idag.

Gräsklippar-havremopederna hade redan ätit allt gräs i min utbyggnad till hagen, så jag fick skarva i mera idag. Borde bygga hela stora sommarhagen men då jag inte har tid. Blä. Tur att skolan slutar imorgon, goodbye ettan i gymnasiet och välkommen sommarlov!

Etiketter: , , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg