Välkommen

Hovspricka
söndag 19 juni 2011 , 23:11

Tänkte nog få något värre fel när jag upptäckte en spricka i Räppars hov häromdagen. Han var varken varm, halt eller öm men ändå. Idag var vi till hovis och fick bekräftat att det bara var en ytlig spricka, som inte påverkar vår ridning alls. Eller vilken ridning, jädrar vad lite jag rider nuförtiden. Precis som alla andra miljoner gånger då jag sagt att jag ska skärpa mig (säger nu ska jag skärpa mig igen) så ska jag försöka på nytt. Har så mycket jobb och grejer på gång att jag helt enkelt inte orkat. Värst är nog att komma igång igen, men när vi väl är back on track ska vi vara det mer än någonsin ;)

Imorgon ska jag rida både Räppar och Winku. Roligt! :)

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg