Välkommen

En till häst att rida
torsdag 9 juni 2011 , 17:16

Nu i sommarhettan är inte ridning precis det första jag har lust att göra, och därför vilar hästarna (igen!). De är också helt genomsvettiga och slöa. Precis nu står de i stallet och halvsover, det är så mycket svalare inne så de får komma ut på kvällen istället.

Hur som helst tänkte jag börja rida en bekants häst när det blir lite svalare och passligare. Det är fråga om ett varmblodssto. En enorm svart skönhet! Har nog ridit henne förr och till och med haft henne här hemma. Hon är en fd travare och kan i princip inget i ridningen. Jag längtar efter en utmaning och hoppas att jag ska få tid att rida och pyssla med henne i sommar, för Räppar är ju number one förstås ;)




Lite gamla bilder på mig och Winko :)

Etiketter: ,



1 kommentarer:

Anonymous Josäfin :>

Fina bilder :D

9 juni 2011 kl. 21:46

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg