Välkommen

Söndagen den 15 maj
tisdag 17 maj 2011 , 17:55

I söndags var jag till stallet en stund, rycktade Leroy riktig ordentligt, så på ställen han tappat vinterpälsen helt så var han nästan helt dammfri :) Ja, Leroy är väldigt trög med att tappa vinterpälsen... Men han börjar bli gammal. Hursomhelst, tror ni inte att han rullade sig direkt nät han fick gå ut i hagen :P

På kvällen ar vi och tittade på ett stall som de håller på att bygga här nära oss. Själva stallet är nog uppe och boxarna, så det bor nog hästar där nu, men det var en del kvar att fixa. Eftersom det var mitt uppe i bygget så var det lite rörigt inne i stallet men det kommer att bli helt amazing när det är klart! :D Så där fick vi en boxplats åt Leroy till hösten.

En bild säger mer än tusen ord...


Ihanaa Leijonat, ihanaa! Vi vann, läläläläääläää :P


Var inte i stallet igår, det var provlsäning som gällde, så visar det sig att jag ska ha provet i juni... Nu på dejt med matematik boken... ._. Suck... -.-

Etiketter: , ,



4 kommentarer:

Anonymous Matilda

SV: hmm jag vet, usch så tråkit är det!
Klart du får fråga, kommer antingen forsätta plugga har sökt och allt. Annars jobba i sverige eller har fått ett i Malaysia (stavas?)men vet inte om jag vill lämna mina hästar än :S Så det är svårt..

17 maj 2011 kl. 21:42

 
Anonymous Jessica

Sv; Åååh tack snälla, blir så glad av alla fina kommentarer och grattishälsningar!!!

18 maj 2011 kl. 00:34

 
Anonymous Q med ridtravare i fokus

Tack så mycket först och främst.=)
Självklart är personkemin viktig och för mig i allafall brukar det liksom ingå i hela mitt tänk och mina kriterier när jag väljer tränare..Dock är inte personkemi prio nr 1 för mig.Jag kan ta en vresig gammal kärring om så är fallet bara människan är duktig och pedagogisk på att lära ut.

Just för mig är ödmjukhet en viktig del.Både inför mig och mina brister och inför hästens.

Ofta löser det sig i allafall för mig ganska enkelt.Utgår tränaren från samma kriterier i ridningen som en själv.Så brukar det gå väldigt bra att komma överens.
mvh/Q

18 maj 2011 kl. 08:36

 
Anonymous Michelle

sv; ja usch fyfan :( inte känns det kul! men ja, som sagt, skönt att det snart är sommarlov :)

18 maj 2011 kl. 17:33

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg