Välkommen

Westernhästen Leroy
lördag 2 april 2011 , 19:05

Leroys rygg har börjat bli bättre nu, riktigt bra är det ännu inte. Men jag tror inte att den kommer att bli helt bra förrän vi börjar sätta igång på riktigt. Så ska nu någon dag fara ut och köra, bara skritta, en liten bit.
Idag så gjorde jag lite markarbete med Leroy, men han var inte riktigt med på noterna så det blev till inget. For ut och gå ett par kilometer med honom istället och lekte lite med honom, han var inte så värst uppmärksam på mig, men det är ett tag sedan jag gjort något med honom så jag har väl bara mig själv att skylla.

Haha, sen när jag släppt ut honom i hagen så galopperade han ett varv i hagen, bockade och skuttade och sen gjorde han en riktigt snygg slide stop brevid mig. Kanske jag borde börja träna western ridning med Leroy? x) Skämt åsido, eftersom Leroy verkar vilja röra på sig så, vilket han nog helatiden har gjort, så tror jag nog att det går alldeles bra att försiktigt börja sätta igång honom.

Etiketter: ,



1 kommentarer:

Anonymous feelicia

Va bra att leroy håller på att bli bättre i ryggen :D

2 april 2011 kl. 19:48

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg