Välkommen

Söndags tur
onsdag 27 april 2011 , 20:13

I söndags var nästan hela familjen med till stallet. For ut på en liten tur i byn med var och en av mina småsyskon och sen var det pappas tur. Han fick en ordentlig åktur minsann. När det skulle ha varit mammas tur så hade mina småsyskon tappat intresset och ville åka hem, så det fick bli en annan gång. Men mamma fotade lite, så där fick jag några användningsbara bilder.

Själv lämade jag kvar i stallet ännu en stund i och pysslade med Leroy. Blev nog ett par kilometer för honom. Han uppförde sig exemplariskt, men Leroy brukar veta när man ska uppföra sig och när man kan busa lite.


Det hade också kommit en ny ponny till stallet, stalle ägarens dotter har den på prov. Det var någon korsning, kallblods typ. En riktigt fin ponny är det.

Annars, alla hästarna i stallet gillade kexen/godiset jag bakat. Till och med stallägarens hund gillade dem :P

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg