Välkommen

Rubriktorka
lördag 30 april 2011 , 11:30

Igår for jag ut på en riktigt lång körtur med Leroy. Nu har Leroy nörjat lugna ner sig och är inte alls lika het, vilket är bta. Frammåt är han ju nog, men nu känns det som om jag verkligen har koll på honom. När vi var påväg tillbaka efter tur så såg jag att det svängt in en traktor på den väg vi körde på, och vägen är så smal så traktor och häst rymms inte att mötas där. Men som som tur så kom det en sidoväg som jag och Leroy kunde svänga in på, puh!

Tillbaka till stallet så pysslade jag om honom: borstade, masserade och satte anrika. Han var knappt sjuk i ryggen efter körturen och knän var inte heller så ömma som de brukar. Det är så himla skönt nu när det är vår, alltså ljust länge och fint väder, då jag kan föra ut Leroy i hagen efter vi varit på körtur.


Glada Vappen! :D

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg