Välkommen

Ridläger
onsdag 6 april 2011 , 15:53

Imorse fick jag textmedelande av mamma att jag skulle gå in på ortens ridklubbs hemsida, att  hon fått mejl därifrån att de hade lagt upp info om ridläger och hon tyckte att det verkade roligt. En kvart senare ringer hon och säger att hon tänker anmäla mig och Leroy.

Får ju hoppas att Leroys rygg blir bra före det, anmälningsavgiften ska betalas in före juni, så är han inte bra före det så måste vi ju avboka platsen.


Ska du på något ridläger i sommar? Kommentera gärna då! :)

Etiketter: , ,



5 kommentarer:

Anonymous jossan

SV: Tack! :-)

Nja mina erfarenheter är att det är väldigt olika. Fast min häst har inte problem med vänstergaloppen så, utan det är ett problem jag och hon haft i nästan 2 år. Det är en lång historia, har skrivit om det på bloggen flera ggr. Det är inte fysiska problem hon/vi har, utan psykiska. :-)

Här är senaste inlägget jag skrivit om vårat problem: http://minfux.blogg.se/2011/april/vanstergaloppen.html

7 april 2011 kl. 10:38

 
Anonymous Q med ridtravare i fokus

sv:tack =) Ja kanske har vi likadant träns.Jag har iof en bunt men antar att du menar tränset på sista bilden jag la upp i min blogg?Det är från kieffer och pannbandet från OS.
Jag länkar endast ridtravarbloggar för att hålla antalet bildlänkar nere.
mvh/Q

7 april 2011 kl. 12:01

 
Anonymous Julia

vilken mysig header! :D

sv: taack! <3 javisst kan vi det :D här hittar ni min bildlänk: http://broddnyckel.blogg.se/2011/april/ny-bildlank.html#comment

Kram Julia

7 april 2011 kl. 16:51

 
Anonymous Julia

sv: ja precis, det låter verkligen super! :)

7 april 2011 kl. 21:52

 
Anonymous Maja

Härlig bild =)

26 april 2011 kl. 13:38

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg