Välkommen

Chilla i stallet :)
torsdag 28 april 2011 , 23:35

Idag har det varitunderbart väder och jag hade till och med släpat med kamern till stallet. Kände inte för att köra idag så lekte lite med Leroy. Sen löslongerade jag en stund, men Leroy var inte riktigt på humör så höll inte på så länge. Slutade när det gick bra och for ut på en promenad med honom.


Vi övade också på att snällt sluta äte gräs när matte ber om det. Det gick helt okej, i slutet hiffade han vad jag menade. :) Men det behöver nog övas en del förrän det blir helt bra. Sen när jag kan få  honom att sluta äta på en liten signal så ska jag försöka berätta åt honom åt han får ät nar jag säger att det är okej, men det får bli en senre utmaning.


Imorgon ska jag ladd upp fler bilder från idag, blev en del lyckade, tycker jag :)

Etiketter: ,



1 kommentarer:

Anonymous Malin

Gullig häst!

2 maj 2011 kl. 10:25

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg