
![]() |
![]() | ||||
| "Andra delen" Här finns det tre boxar, Leroys är till vänster. Här bor det också två kaniner. Så har de höbalen och ett "täck räcke" i denhär delen. |
![]() | |||||||
| Här finns det massor med saker :P Täcken, selar, huvudlag, bett... Leroys sadel gömmer sig under reflextäcket. |
![]() | |||
| Axu, finnhäst, hösten 2010 |
![]() | |
| Källi Maija, finnhäst, vintern 2011 |
![]() |
| Vet inte vad denna finnhäst heter, vintern 2011 |
![]() |
| Albert Park, amerikansk travare, våren 2010 |
![]() | ||
| Royal Time, amerikansk travare, vintern 2011 |
![]() | ||
| Barley's Hugo, amerikansk travare, vintern 2011 |
![]() | ||
| Stallets shettis, Kayo, våren 2010 |
Etiketter: 15 Dagar, Foton, Julia, Övrigt
2 kommentarer:
tävling på bloggen!
var med och tävla om ett par catago boots i valfri färg hos http://dressyrteam.blogg.se :)
13 mars 2011 kl. 22:58
Kayo, vilket fint namn :) Heter min med!
15 mars 2011 kl. 22:01
Skicka en kommentar
<< Tillbaka till bloggen