Välkommen

Sadel såld!
måndag 14 mars 2011 , 22:32

Idag har jag äntligen fått sålt min allroundsadel från Hööks som jag bara använde ett par gånger faktiskt. Räppar passade i den endast en kort, kort tid. Skönt att bli av med den + sadelgjorden och de vanliga schabraken. Nu återstår bara den bomlösa sadeln så ifall någon känner ett behov av en sådan har jag en riktigt fin till salu ;)

Det ser ut att bli nya regntäcken åt båda hästarna för sadelpengarna. Härligt! Har kollat på några fina från Hööks, jag har nog tänkt hålla mig i budgetklassen. Ett stort plus är om täcket har fleece på insidan. Man får se vad det blir till slut.

Idag har hästarna vilat helt, det behövdes nog säkert för Räppars del åtminstone. Nya tag imorgon!

Bild från en av de få ridturerna som allroundsadeln hängde med på

Etiketter: , , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg