Välkommen

På bättringsväg..?
torsdag 17 mars 2011 , 10:31

Var till stallet i tisdags och gissa vad? Leroys rygg var bättre än vad den nu varit på länge. Men han hostade mer än i måndags... Gick iallafall ut på en liten promenad med honom iallafall och lekte lite med honom, det funkade riktigt bra.
När jag kom tillbaka till stallet så satte jag på lite kylande liniment på ryggen och flece täcket på. Frågade stallägaren om han hade lagt märke till att Leroy hostar, så nog hade han det. Han hade givit lite vitlök åt Leroy några dagar nu. Han trodde att hostan kunde beror på att någon flunsa han har haft i kroppen håller på att släppa.  Han har inga andra symptom på flunsa, så det är ju bra iallafall. Det kan heller inte bero på höet, eftersom de får hösilage. Får hoppas att det går om snart, annars får vi väl fara till veterinären, igen.

Jag har ju beställt bot ryggtäcke åt Leroy, så med hjälp av kollid så har jag sett att paketet kommit från Holland till Åbo på 6 h och nu har paketet varit i Åbo 60h, jag bara älskar Finlands post system! ._.
Leroy c:

Etiketter: ,



2 kommentarer:

Anonymous Rebecka

Vilken söt bild :D

17 mars 2011 kl. 19:06

 
Anonymous Bonnie

Mer uteridning åt folket;)

19 mars 2011 kl. 10:34

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg