Välkommen

:D :D :D :D :D
onsdag 23 mars 2011 , 20:30

Har nämt ett x-antal gånger att jah bestället ett bot ryggtäcke, så gissa vad som kom med posten idag? :D Dessutom var det tänkt att jag skulle betala det själv, men pappa betalade det åt mig. Tack snälla pappa! :D Hoppas det hjälper nu då. Har tagit ut det ur förpackningen, men ids inte vika upp det eftersom det precis rumms i förpackningen när det är viket på det här sättet. Har det nu på benen, så nog värmer det alltid, men det gör ju vilken filt som helst.

Var till stallet igår, så nog är Leroys rygg lika sjuk ännu, men han hostda inte en enda gång under tiden jag var där :) Var ut och gick med honom en liten bit i det fina vår vädret. Borstade ju honom förståss också, han löser massor. Vet int hur jag skulle klara mig utan gummiskrapan under pälsfällningen.

Etiketter: , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg