Välkommen

Räppar 28 februari
måndag 28 februari 2011 , 18:28

Underbart solskensväder och en underbar två-timmars ridtur. Vad mer kan man önska sig? Räppar och jag var ute på äventyr och upptäcktsfärd och red omkring på nya vägar som vi inte ridit på förut. Det var riktigt mysigt och Räppar hade lagom fart på hela vägen, vi travad och galopperade lite emellanåt. Den nya sadeln har verkligen gjort underverk för ridningen. Räppar var hur duktig som helst.

När vi kom hem var min lillkille genomsvettig och jag lite skamsen. Jag hade inte alls tänkt rida hårt men tydligen har vi inte så bra kondition som jag trodde. Oops. Men, roligt var det.

På kvällen var hovslagaren hit och verkade Romeks hovar.

Etiketter: , , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg