Välkommen

Ponnyakuten maraton
måndag 14 februari 2011 , 15:17

Idag har jag varit hemma från skolan, jag mådde så illa på morgonen. Så jag har passat på att se alla tillgängliga avsnitt, dvs de 6 första avsinneten av ponnyakuten säsong 2.

Om man, som jag, inte är så intresserad av att se på deltagarnas vardag, utan bara vill se tränarnas tips, så finns klippen, med tipsen, skillt för sig på svtplay. Men eftersom jag idag inte hade något bättre för mig så kollade jag på hela avsnitt.

För er som varken sett eller hört något om ponnyakuten så kan jag berätta att det är 8 barn, med sina ponnyer, som är med på ett läger för problemponnyer. Under lägret försöker de lösa problemen tillsammans Tobbe Larsson och olika gäst tränare.

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg