Välkommen

I gave it a try
tisdag 15 februari 2011 , 22:19

För att trotsa kylan på minus tjugofem grader packade jag på mig fullt med kläder och slängde en fleecefilt över min lurviga häst och drog ut på ridtur. Tio minuter senare var vi tillbaks i stallet och skallrade tänder. Räppar ville verkligen inte ut och han låtsades vara rädd för precis allt. Sedan försökte han skutta omkring och till och med springa hemåt, hela hästen var på helspänn. Haha. Något liknande har jag aldrig upplevt med honom! Men han har min förlåtelse, inte ville ju jag heller fortsätta ridturen... När ska det bli varmare igen?


Tillbaka i stallet pysslade vi en stund och fortsatte med bergsgeten. Idag fattade Räppar genast vad han skulle göra! Min lycka är obeskrivbar ungefär. Vilken otroligt smart häst jag har ändå!



Now I should return to my English book and practise some grammar for tomorrow. It's the last test we have this time, so I hope it is easy and then I look forward to a few weeks without normal school! And much sunshine and riding. Haha.

Etiketter: , ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg