Välkommen

Hästspel
måndag 28 februari 2011 , 10:01

Jag är alldeles gammal för sånt här det vet jag, men jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill just nu. När jag var mindre ville jag alltid ha det här spelet och fick det aldrig, men nu, sex år försent har jag förstås det. Så inte kan jag ju låta bli att spela, trots att det inte alls är lika spännande eller häftigt som det var när jag var tolv år. Men roligt är det i alla fall. Haha, riktigt roligt faktiskt.

När jag var yngre spelade jag massor av hästspel. Full fart i stallet 1 & 2, Mary King's Riding Star, Drömhästen och Arvet från Rosemond Hill också. Och så var jag ju förstås trogen medlem på stallet.se.

Synd att man växer upp egentligen.


Etiketter: ,



2 kommentarer:

Anonymous Isa

Oj näää! :D Jag villa å ha detdär spelet så myki då jag va liten! Minns att jag stod varenda gång i butiken och läste baksidan på spelet å gnälld på mina föräldrar. Men näpp, int fick ja de int! >.<

3 mars 2011 kl. 12:35

 
Anonymous I J W T B Y - Häsfotograf Jessica Stene

haha så himla kul! rosemond spelet är ju helt klart de bästa hästspelet! :D

8 mars 2011 kl. 00:28

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg