Välkommen

C Me
onsdag 9 februari 2011 , 21:15

Trött på benreflexer som inte hålls på plats? Relex saker hit och reflaxsaker dit, de är bara bökiga, hålls inte på plats och allmänt jobbiga, ja dessutom väldigt obekvämt. Vissa kanske tycker att reflexprylar dessutom är riktigt fult, men vad gör man inte för sin och ens häst säkerhet?
Jag tänkte tipsa er om C Me, ett reflex spray man kan sprya direkt på hästen eller kläder. Sprayet är gjort för att inte irritera djurens hud eller missfärga textiler.
Om jag förstått rätt så är sprayen dessutom helt färglös, syns bara då den reflekterara ljus.
Jag vet inte heller om sprayen tål vatten, det står iallafall att man inte kan spray på våt päls.
Jag tycker iallafall att dethär låter som en kul grej som jag själv gärna skulle testa. C Me reflex spray, 400 ml flaska, går att köpas på PonnyPrakt för 245 kr. Ponnyprakt har en massa söta och färglada produkter för häst och ryttare, till och med för lama och alpacka.
Denhär sprayen funkar utmärkt på katt och hund också ;)
Kommentera gärna om du testat denna produkt :D

Etiketter: ,



2 kommentarer:

Anonymous brander

Tävlar just nu ut ett Iphone-skal i samarbete med Iphoneskal.se. In och kika ;)

http://branderof.blogg.se/2011/february/110210.html#comment

10 februari 2011 kl. 15:13

 
Anonymous Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D
Kolla gärna in min blogg:
http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".

Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".

btw. Väldigt fin blogg ^^'

11 februari 2011 kl. 14:04

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg