Välkommen

Sadelupdate
onsdag 26 januari 2011 , 01:38

Nu är sadeln äntligen beställd! 16" brun Dream bomlös + en Equitex pad. Hela kalaset på 630 euro. Jag är aningen pank nu. Men när sadeln är här och jag är säker att den passar är det dags att sälja bort mina nuvarande sadlar så då jämnar det väl ut sig ;) Nu ska vi alltså hålla tummarna!

Skulle gärna ha tagit en 17" i sitsstorlek istället för 16" som det blev, men sadeln är så pass lång att den mindre storleken passar Räppar bättre. Får helt enkelt be till rumpgudarna (om de existerar) att min bak ska rymmas i sadeln :) Den borde vara här om en vecka så nu håller jag tummarna :)


Etiketter: ,



3 kommentarer:

Anonymous Filippa

sv; okej har lagt till dig (;

26 januari 2011 kl. 10:24

 
Anonymous Therese

Hej!
Har du lust att bildlänka?

Här är min "bildlänk": http://luckydream.blogg.se/images/2011/emmyling_125722812_129236947.jpg
Bloggadress: http://luckydream.blogg.se

26 januari 2011 kl. 14:16

 
Blogger Hanna

åh va härligt med ny sadel, längtar tills den dag jag får råd med det jag också! har inte ägt en sadel under de tre år jag varit hästägare haha, fått lösa det med massor av barbackaturer... Funkar väl det med när man är hobbyryttare och dessutom sällan rider, men det är allt skönt att ha en till hands :)
Riktigt snygg blogg ni har!

27 januari 2011 kl. 18:54

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg