
Dagens ridtur blev väldigt lik gårdagens, en timmes lunk tillsammans med min kompis och hennes häst. Det är inte så dumt att Räppar slipper ut och skritta långa turer nu, oftast när vi är ensamma så har vi så mycket fart på. Idag var Räppar konstigt nog lite matt och orklös. Jag tycker att han var mycket tröttare och långsammare än vanligt, han gick mest och hängde. Antagligen var han väl trött efter gårdagen. Kanske jag går ut och gör något mer med båda hästarna senare idag ännu.Etiketter: dagensridpass, Hanna
1 kommentarer:
Det skulle vara askul, men poblemet är att jag inte hinner :( Har för mycket i mitt liv att jag inte ens hinner ha någon fritid nästan, it sucks but that´s life.
3 januari 2011 kl. 16:12
Skicka en kommentar
<< Tillbaka till bloggen