Välkommen

Värmebölja!
söndag 26 december 2010 , 18:06

Istiden är över, för den här gången! Vi har nu för tillfället värsta "värmeböljan" och njuter av endast -10 grader! Efter nästan en veckas vila drog Räppar och jag ut och rejsade i djupsnö idag. Min pojkvän var ute med kameran också, så jag ska bjuda på några bilder. Upptäcker även att jag måste prova ställa om stigläderna, jag sitter med fötterna alldeles för långt fram. Dessutom pekar mina tår utåt. Ibland är det lite krångligt med bomlös sadel och att få rätt sits, speciellt när man inte tar ridlektioner, vilket faktiskt inte skulle vara till skada, men vilket inte heller är möjligt för mig i dagsläget.




Etiketter:



3 kommentarer:

Anonymous Bonardi

Gud vilken fin häst du har

26 december 2010 kl. 23:18

 
Blogger Zebra

Tack så mycket :) / Hanna

26 december 2010 kl. 23:33

 
Anonymous sandija-fotografier

Fin blogg! :D Klicka gärna in min blogg.
Allt bra med dej?

27 december 2010 kl. 01:05

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg