Välkommen

Photo shoot
lördag 25 december 2010 , 23:34

Hahaa, idag är jag glad :D Min kusin fotade mig med Leroy. Det var tredje gången någon har fotat mig med Leroy och dethär är första gången jag är nöjd med bilderna. Får ju hoppas att mamma hinner fota massor i sommar när vi tar hem Leroy på bete :)
 Jag fotade också min kusin tillsammans med Leroy, men mina bilder blev inte så bra. Här är då några bilder av dagens bilder :) Laddar upp fler vartefter, eftersom foton på mig och Leroy är bristvara :P
© Janica Asplund
 Leroy är ännu sjuk i ländryggen, det är därför vi har på honom det blå ländtäcket, så att det inte ska dra alltför mycket på ryggen. Idag fick han också sin sita dos pensilin. Så nu ska han få vara några dagar och blir det inte bättre får han en starkare dos. Sen är det bara att se till att han inte får kallt om ryggen mera, stallägaren som annars inte har täcken, förutom svett täcken, på hästarna har satt täcke på Leroy de senaste dagarna. Igår fick han dessutom vara inne, eftersom det var väldigt kallt.(De andra hästarna var bara ute sålänge stallägaren mockade stallet)

Min kusin Janica och Leroy :) Kan ju berätta att jag och min kusin är väldigt nära vänner. Jag vet att jag alltid har henne där, fastän vi också har våra bråk då och då, men jag vet att det går alltid över, förr eller senare. Ofta förrr :)
Janica har också en egen häst, Lawina heter den. Det är en hanoveranare.  Janica har också en blogg: http://fiiinaiiina.blogg.se kika gärna in!
Tusen tack för fotona!

Ystävät ovat kuin tähtiä. Vaikka et aina näe heitä, tiedät heidän olevan tuolla jossakin.

Janica, du betyder mycket för mig!

Jag ska fara till henne någon dag nu på jul lovet för att fota henne och Ina, som hennes häst kallas.

Etiketter: ,



2 kommentarer:

Anonymous Emblem

Fin blogg :)

26 december 2010 kl. 21:19

 
Anonymous Kusinen

Dom där bilderna blev nog jätte lyckade men det skulle ju inte ha blivit lika bra utan dig <3
Jag är riktigt stolt över dig för du tog så fiiina bilder på mig och ina på Söderfjärden.

31 januari 2011 kl. 22:29

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg