Välkommen

Julsnuva
onsdag 22 december 2010 , 14:46

Äntligen har vi fått jullov! Just nu har jag värsta förkylningen och därmed inget vettigt att komma med i hästväg. Hästarna spenderar sin dag ute i den härliga vinterkylan (kallare än -20 just nu). Usch, vad jag tjatar mycket om vädret känner jag på mig.

Jag tänke i alla fall presentera mina julklappar som jag har köpt åt mig själv från Hööks. Det finns ju många som tycker att grejer från Hööks och Horze inte är speciellt bra utan bara billigheter som härmar märkessaker, man jag föredrar nog ändå dem framför märkes grejer :) Mycket billigare, och skillnaden kanske inte är så stor (utom priset förstås)...

Här har vi alltså...
Två stycken helt vanliga grimskaft
Plaststigbyglar (försök att inte frysa fötterna av sig)
Två par olika ridvantar (CRW)
Ett par ridbyxor (passar på att köpa alltid när det finns något erbjudande. Ridbyxor är något som slits hela tiden)


Etiketter:



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg