Välkommen

Dag 3 - Min störta rädsla
onsdag 29 december 2010 , 20:11

Dag 3 - Min störta rädsla Det här är har varit en ganska knepig rubrik för mig med. Fastän jag i självaverket är en ganska ängslig ryttare, men det har varit svårt att sätta fingret på vad exakt det är. Men efter mycket fundernade har jag kommit fram till dethär:
Min största rädsla är nog att tappa kontrollen över hästen, då kan vad som helst hända. I värsta fall dör vi båda två, eller så går hästen och bryter något ben och det skulle vara mitt fel...
Döden är, och har alltid varit, (enda från den dagen då jag insåg att alla dör förr eller senare) en av mina största rädslor. Jag vill inte bryta nacken, och dö, då jag faller av en häst. Det finns så mycket jag vill hinna med i detta liv. Jag är inte bara rädd för min egen skull utan också för Leroys skull och alla andra människor och djur som betyder något för mig.

Etiketter: ,



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg