Välkommen

15 dagar
måndag 27 december 2010 , 18:55

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!


Jag och min häst alltså. Hanna and the Horse. Egentligen kan du läsa mer om oss genom att klicka på "Hanna" däruppe, men eftersom jag älskar mig själv och min häst tar jag ändå tillfället i akt för att prata på lite om oss.
Jag, Hanna, är en årsmodell 1994, alltså sexton år gammal nu. Jag bor i västra Finland i en liten by. Som bäst går jag första året i gymnasiet. Annan ytterst viktig info om mig är att jag är 153 cm kort och älskar Jane Austens böcker.


Min häst, eller snarare en av mina hästar, heter Räppar. Han är döpt efter Jack the ripper, ingen vidare trevlig historia bakom namnet alltså. Han är född och utbildad i Estland i ett turridningsstall. Hos mig har han varit snart två år. Räppar är bara en liten kille, sex år gammal. Trots sitt namn är han världens snällaste och goaste häst. Han är hur mysig och trevlig som helst och han älskar mat! Han är ändå inte lat, för när han väl vill finns det nog krut i honom. Räppar är inte särskilt välutbildad men han är nyfiken och lättlärd ändå. Vi har inga större målsättningar på tävlingskarriär eller liknande utan satsar mer på att ha skoj tillsammans.

Etiketter: ,



1 kommentarer:

Anonymous Emblem

Vilken rolig grej! :D Den lånar jag! :)

2 januari 2011 kl. 23:42

 

Skicka en kommentar

<< Tillbaka till bloggen

äldre inlägg